Przejdź do głównej zawartości

W co warto inwestować?



*

Hej wszystkim, po krótkiej przerwie jestem, jesienne uroki...
 trochę byłam przeziębiona, ale już jest dobrze,
dzisiaj przygotowałam post, z serii, w jakie ubrania/dodatki/kosmetyki
 warto inwestować, zapraszam! 

*


1. Ubrania

Kurtka dżinsowa, modna od zawsze, pasuje każdej z nas,
 i możemy założyć ją do wszystkiego!



Spodnie Levi's 501, raczej nie ma większej klasyki od tych spodni, niestety one już nie pasują do każdego typu sylwetki. PS ja jestem dość niską osobą, i nie wyobrażam sobie tego bym miała nie chodzić w mom jeans (można? można!)


2. Buty 

 Trampki converse białe, lub czarne ! Nie ma wygodniejszych butów od nich, pasują do wszystkiego, do elegancki stylizacji, czy do sportowych. 
Cena adekwatna do jakości, służą nawet kilka lat:D


Trapery Timberland, ja sama zastanawiam się nad ich kupnem, z tego co słyszałam, oraz co wyczytałam są bardzo wygodne, nie przemiękają. 
Mogę stwierdzić, że tworzą całą stylizację, osobiście teraz nie wiem, 
czy wybrałabym kolor musztardowy, dużo osób je posiada, jednak to klasyka. 
Ja zastanawiam się nad kolorem burgundowym.


Czarne szpilki, ja proponuję od  Louboutin'a, z czerwoną podeszwą.
 Kosmicznie drogie, jednak bardzo efektowne, i zapewne wygodne. 
3.Dodatki 

 Typowe patrolówki, czy podobne do oakley okulary fajnie tworzą stylizację. 
Ewentualnie jeśli chcemy się wyróżniać możemy wybrać
 Ray-Ban okularki Hexahonal Mirrored. 




Pasek Gucci, tworzy całą prostą stylizację.
 Post o tej marce znajdziecie tutaj


Zegarek, mi najbardziej podobają się ze srebra, lub różowego złota.


Torebka Michael'a Korsa jet set black, świetnie wygląda, pojemna, 
i na modnym w tym sezonie złotym łańcuszku. 

 4. Beauty 

Pomadka Russian Red MAC, piękna, soczysta czerwień, 
która utrzymuje się przez długich czas na naszych ustach. 


Mogę napisać, że ten zapach chodzi za mną już od dobrych kilku miesięcy,
 jest przepiękny, ale też bardzo drogi. 
Chanel Chance to najlepiej rozpoznawalny zapach dla kobiet. 


*

Komentarze

  1. Pasek mi się podoba, ale z drugiej strony za taką sumę wolę sobie gdzieś pojechać ;P.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że w kurtki, torebki i buty najbardziej się opłaca inwestować, bo mogą nam wtedy służyć przez lata :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwona szminka to must have kazdej kobiety ;)
    anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. converse to mój must have :) moja szafa bez nich nie istnieje :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam fioła na punkcie butów, kurtek i ubrań ;) marzy mi się tez ten pasek Gucci ;)
    na perfumy nie lubię dużo wydawac, zazwyczaj kupuję odpowiedniki ;) super post ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tak dobre perfumy na pewno warto zainwestować! ♥ :D
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie takie okulary niestety nie pasują :)

    A ja mam z kolei fioła na punkcie zegarków <3

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love all these cool trends. Denim jackets are my favorite.
    I just followed your lovely blog (#60). Hope you follow back and let's keep in touch.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczy zdecydowanie warte zainwestowania! Ceny adekwatne do jakość, tak jak napisałaś w wielu wypadkach kosmicznie wysokie ;*

    http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasek jest przepiękny, ale ja i tak najbardziej lubię wydawać pieniądze na buty
    Obserwujemy?
    https://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. niektóre z tych rzeczy mam a niektóre mam nadzieje że w przyszłości będę posiadać:)


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

summer2k17

Taco Hemingway
*
Od zawsze żałowałam, że nie urodziłam się w latach 90, kiedy każdy stawiał swoje pierwsze kroki z telefonem czy internetem. Moda była czymś w rodzaju wyrażania siebie, a każdy nie był sztucznym wytworem tego co dyskonty odzieżowe chcą sprzedać, kiedy każdy dotrzymywał słowa odnośnie spotkania, nie było telefonu, i nie można było zmienić umówionej godziny, i każdy musiał się wyrobić, kiedy to papierowa książka przeważała, a ebooki były czymś obcym, bo tego nie było. Kochałam modę lat 90, tak samo jak filmy, czy muzykę. Każdy z nas zna, lub kojarzy serial Beverly Hills 90210 czy Power Rangers, lub filmy takie jak Młode Wilki(największa miłość) czy Psy, niestety nasze pokolenie oglądało już tylko i wyłącznie powtórki, to teraz mam wrażenie, że właśnie tę przeszłość czuję teraz. Trochę przytłoczyła mnie nagonka na lata 90, i już nie inspiruję się nimi tak jak kiedyś, a wy jakie macie podejście do tego "trendu"? 















Dziękuję Marta Gruszczyńska - Fotografia
*
blouse…

seasonal fasion wiosna 2017

m
'Teraz nie pora myśleć o tym, czego Ci brak. Lepiej pomyśl, co możesz zrobić z tym, co masz'
Ernest Hemingway 
*
W momencie, gdy zmieniła się pora roku liczyłam na to, że pogoda też zagości w moim mieście na stałe. Często są dni kiedy mogę rzucić kurtkę do szafy, i o niej zapomnieć, jednak jest więcej dni, gdy muszę założyć ciepłą kurtkę, i bluzę, i nie mogę zapomnieć o parasolu wychodząc na dwór. Każdy z nas liczył na dobrą pogodę, jednak mam nadzieję, że maj, będzie pięknym miesiącem pod względem pogody jak i też innych rzeczy, i wydarzeń! w maju kończę 20 lat, i będzie to dla mnie przełomowy moment, i w pełni muszę się zgodzić ze stwierdzeniem moich znajomych i rodziny, którzy przy składaniu życzeń urodzinowych z okazji  osiemnastki mówili mi, że czas po 18 jeszcze szybciej mija, i niestety, zgadzam się z tym. Doskonale pamiętam dzień przed moimi 18stymi urodzinami, jak i sam ten dzień, i okres, gdy obchodziłam tę święto, i nie wierzę, że za ponad miesiąc będę obchodzić j…

Hello

muzyka

"Świat jest taki, jakim Ty go widzisz, więc spójrz na niego inaczej, a twoje życie się zmieni."











Troszkę się zmieniło, prawda? Zniknęły stare posty, wygląd jest inny, nawet nazwa uległa zmianie, bardziej identyfikuję się z "golawskarolina" niż z karolinaaag. Muszę przyznać, że początek roku był dla mnie przełomowym okresem, W pewnym momencie myślałam, że już na dobre skończyłam z blogowaniem, jednak to nie wychodzi z krwi, już kilkanaście tygodni temu pojawiła mi się myśl " a może jednak warto tu wrócić?", a więc jestem!









Dziękuję weheartite za zdjęcia!
facebookinstagram