Przejdź do głównej zawartości

Trendy jesień-zima 2017/18



*

Hej wszystkim, jesień zagościła już na dobre w naszych domach,
 ja już czuję lekkie przeładowanie od samego mówienia/pisania/czytania
o tej porze roku, a co dopiero, gdy muszę wyjść na dwór w taką pogodę, ehh.
Dzisiaj przygotowałam trendy damskie na jesień 2017/zimę 2018, zapraszam!

*

1.KOLORY 

Kolor żółty, dość rzadko wybierany przez ludzi, a tej jesieni króluje w sieciówkach, czy też królował na wybiegach, uwielbiam ten kolor jednak nie jestem posiadaczką rudych, czy kasztanowych/brązowych włosów i niestety nie pasuje on do mnie. 

Granat, który został połączona z czernią przez Alexandra Wanga podczas podczas zaprezentowania kolekcji na ten sezon zyskał wielką przychylność.
Elegancki i szykowany kolor, który zawsze łatwo wystylizować,
jednocześnie nadając uroku całej stylizacji 

Czerwień! Jest to 3 najbardziej pożądany kolor w tym sezonie, wydaje się dość łatwy w stylizacji, jednak łatwo z nim przesadzić,
mi osobiście najmniej przypadł on do gustu, jednak najbardziej do mnie,
i mojej karnacji pasuje, hah

Szarość/metaliczność, która została zaprezentowana
 przez Louisa Vuitton (link do postu, o kolekcji LV na jesień-zima 2018)
to tzw kolor dzienny, który prawie każdemu pasuje, i każdy lubi nosić 

Róż, chyba każda kobieta kocha ten kolor, prawda? 

Ostatnie dwa kolory, które nadal będę królowały w tym sezonie to kolor
czarny, oraz nude,
już od kilku sezonów są z nami te kolorki, i nie będziemy musiały się z nimi żegnać 

*

2. WZORY 

Grochy, najmodniejsze to te czarne na białym tle, co już mogliśmy zobaczyć
 na pokazie mody Balenciaga, fajną alternatywę  dla osób, które nie są przekonane
do czarnych grochów na białym tle wymyślił H&M prezentując
czarne grochy na przezroczystej tkaninie.


Krata, wraca trochę jak tzw bumerang, jednak co sezon zmienia trochę fakturę, jesienią modna jest na na brązowym, granatowym materiale w stylu lat 70/80


Napisy, wszelkiego rodzaju, na bluzkach, koszulach, spodniach, czy kurtkach,
napisy są wszędzie! (w poście o Sinsay'u napisałam kilka słów)


Skandynawskie wzory! Były z nami około 4 lat temu modne,
pamiętam w 3 klasie gimnazjum miałam dosłownie większość ubrań z tym motywem! Zima najbardziej kojarzy nam się ze Skandynawią, prawda?


Kwiatowe wzory, kto, by pomyślał, że zimą będziemy nosić kwiaty?


Kosmiczne wzory, które zostały zaprezentowane m.in na pokazie mody LV 


Folkowe wzory, różnego rodzaju wzory, faktury, czy kolory, które zostały zaprezentowane na pokazie mody m.in  przez Alexandra McQueen'a 


Powróciły również paski, lecz te takie starsze, vitange w kolorach szarości,
czy brązów. PS fajne koszule właśnie w tym stylu znajdziemy w bershce!


Maciej Zień powrócił do zasady, że skoro jest jesień, to też motyw zwierzęcy
 nie będzie nam obcy.


3. MATERIAŁ

Jeans, w tym sezonie będą panowały total looki, jasny i ciemny dzins połączy
 ze sobą stworzy nam całą stylizacje.


Sztruks, wrócił... dla mnie to katastrofa modowa, jednak projektanci oszalali
na jego punkcie, a wam się on podoba?


Aksamit, mhm, powrócił, wrócił, czy nadal jest obecny? Tak!
Ubrania z aksamitu nadal są modne, i nie musimy ich wyrzucać!


Pióra, kto by się spodziewał, że sukienki, czy kombinezony z piórami
będą tak modne w tym sezonie?


4. MOTYWY

Power dressing, kobieta, która nie obawia się pracy, wyzwań,
idzie przed życie z podniesiona głową, i jest kimś wartościowym.
 Możemy tutaj zauważyć, że modne będą męskie garnitury,
 czy też nielubione przez większość kobiet garsonki,
 które m.in zaprezentowała Victoria Beckham. 


Sport, Marc Jacobs w tym roku zaprezentował, że można połączyć
 elegancję  ze sportem nawiązując do lat 90 w sezonie jesienno-zimowym.


Futuryzm rozumiany na wiele sposób, jednak możemy wyodrębnić motyw kosmosu, który był zaprezentowany m.in przez Chanel


Matrix, czerń i skóra to hit tego sezonu, która została zaprezentowana
m.in przez Stellę McCartney


5. NAKRYCIA WIERZCHNIE 

Futra, modne w stylu vitange, które zostały zaprezentowane m.in przez Miu Miu 


Kożuchy, wszelakiego rodzaju płaszcze i kamizelku, zaprezentowane
m.in przez Saint Laurent


Puchówki, wielkie, ciężkie, kolorowe, a przede wszystkim bardzo ciepłe,
które zostały zaprezentowane m.in przez Versace.


6. DODATKI

Torebki z stylu retro, z futerkiem, ze zwierzęcymi dodatkami, z frędzlami.
Torebki na łańcuszkach, na szerokich paskach.
Torebki z wielkości XXL, w wersji mini,sportowe i okrągłe, czy worki.
Błyszczące, białe, czerwone.


Plecaki na grubych paskach!



*

Kto jest już gotowy na jesień?

*

facebook instagram












Komentarze

  1. Super post ! Bardzo inspirujący :D

    Obserwuję :)
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing, so interesting selection, lovely outfits.

    Visit my blog, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółty to ciężki kolor, dużo osób go unika, ale tej jesieni będzie królował - myślę, że wielu ludzi się do niego przekona :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, czerwień tego sezonu jest naprawdę na topie <3
    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tej mody to nigdy nie zrozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. grochy jak najbardziej do mnie przemawiają ale wiosną i latem:-p
    zapraszam do siebie, może wzajemna obs?:) buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatny wpis ! Ja jeszcze nie do końca jestem gotowa na jesień, dlatego muszę wybrać się na jakiś shopping <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  9. kratę bardzo lubię i cieszę się, że znowu jest na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie szykuje nowy post:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post i fajne inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym sezonie idealnie mi podpasowały wszelkie trendy, są cudowne :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle tych trendów że ciężko się idzie połapać :o
    Ja stawiam obecnie na czerwienie oraz geometrię!
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

summer2k17

Taco Hemingway
*
Od zawsze żałowałam, że nie urodziłam się w latach 90, kiedy każdy stawiał swoje pierwsze kroki z telefonem czy internetem. Moda była czymś w rodzaju wyrażania siebie, a każdy nie był sztucznym wytworem tego co dyskonty odzieżowe chcą sprzedać, kiedy każdy dotrzymywał słowa odnośnie spotkania, nie było telefonu, i nie można było zmienić umówionej godziny, i każdy musiał się wyrobić, kiedy to papierowa książka przeważała, a ebooki były czymś obcym, bo tego nie było. Kochałam modę lat 90, tak samo jak filmy, czy muzykę. Każdy z nas zna, lub kojarzy serial Beverly Hills 90210 czy Power Rangers, lub filmy takie jak Młode Wilki(największa miłość) czy Psy, niestety nasze pokolenie oglądało już tylko i wyłącznie powtórki, to teraz mam wrażenie, że właśnie tę przeszłość czuję teraz. Trochę przytłoczyła mnie nagonka na lata 90, i już nie inspiruję się nimi tak jak kiedyś, a wy jakie macie podejście do tego "trendu"? 















Dziękuję Marta Gruszczyńska - Fotografia
*
blouse…

seasonal fasion wiosna 2017

m
'Teraz nie pora myśleć o tym, czego Ci brak. Lepiej pomyśl, co możesz zrobić z tym, co masz'
Ernest Hemingway 
*
W momencie, gdy zmieniła się pora roku liczyłam na to, że pogoda też zagości w moim mieście na stałe. Często są dni kiedy mogę rzucić kurtkę do szafy, i o niej zapomnieć, jednak jest więcej dni, gdy muszę założyć ciepłą kurtkę, i bluzę, i nie mogę zapomnieć o parasolu wychodząc na dwór. Każdy z nas liczył na dobrą pogodę, jednak mam nadzieję, że maj, będzie pięknym miesiącem pod względem pogody jak i też innych rzeczy, i wydarzeń! w maju kończę 20 lat, i będzie to dla mnie przełomowy moment, i w pełni muszę się zgodzić ze stwierdzeniem moich znajomych i rodziny, którzy przy składaniu życzeń urodzinowych z okazji  osiemnastki mówili mi, że czas po 18 jeszcze szybciej mija, i niestety, zgadzam się z tym. Doskonale pamiętam dzień przed moimi 18stymi urodzinami, jak i sam ten dzień, i okres, gdy obchodziłam tę święto, i nie wierzę, że za ponad miesiąc będę obchodzić j…

Hello

muzyka

"Świat jest taki, jakim Ty go widzisz, więc spójrz na niego inaczej, a twoje życie się zmieni."











Troszkę się zmieniło, prawda? Zniknęły stare posty, wygląd jest inny, nawet nazwa uległa zmianie, bardziej identyfikuję się z "golawskarolina" niż z karolinaaag. Muszę przyznać, że początek roku był dla mnie przełomowym okresem, W pewnym momencie myślałam, że już na dobre skończyłam z blogowaniem, jednak to nie wychodzi z krwi, już kilkanaście tygodni temu pojawiła mi się myśl " a może jednak warto tu wrócić?", a więc jestem!









Dziękuję weheartite za zdjęcia!
facebookinstagram