Przejdź do głównej zawartości

READY TO WEAR - BALENCIAGA



*

Hej wszystkim, od jakiegoś czasu mam taką wenę i motywację do pisania postów, 
że równo, co trzy dni pojawia się coś nowego, mhm, a więc mogę stwierdzić, że jesień coraz bardziej gości w moim mieszkaniu, ponieważ mniej wychodzę, a więcej czasu spędzam właśnie przed laptopem pisząc nowe posty, czy czytając książki 
niż w wakacje! 

*

Dzisiaj przedstawię wam pokaz Balenciagi, który odbył się już jakiś czas temu, uważam, że to co zostało zaprezentowane przez tę markę jest warte 
do pokazania mimo czasu, który już minął. Jest to ostatni post tego typu z serii "jesień-zima", jednak wiem, że ten czas szybko minie, i już niedługo będę opisywać wiosenno-letnie pokazy! 

*

Pokaz Balenciaga - Demma Gvasalia dla Balenciaga 


Demma Gvasalia to gruziński projektant mody, który powiązany jest od dwóch sezonów z Balenciagą. Pierwszą swoją kolekcję dla domu modu, gdzie został dyrektorem kreatywnym zaprezentował nam rok temu . Projektant już wcześniej 
był powiązany z  kolekcją Vatements, czym mógł pokazać, że projekty będą oryginalne, wyrażające siebie, oraz to,co nie jest przyjęte przez ogół, 
właśnie to połączył z tegoroczną kolekcją 
dla Balenciagi na jesień - zima 2017/2018, jednak zachowując fason  wytworzony przez głównego założyciela Cristobala Balenciagi 


*

Modelki miały prezentowały zamysł projektanta, który połączył nowoczesność
z wyrafinowaniem. Każda kobieta ubrana w Balenciagę powinna prezentować siebie, to jaka wygląda na co dzień nie zapominając o swojej lekkości oraz nonszalancji.



*

Możemy być dumni! W pokazie wzięły udział Polskie modelki takie jak Maria Zakrzewska, Oliwia Lis, czy Karolina Łączkowska (piękne imię, prawda? <3). Inne,
 nie związane już z Polską, modelki takie jak
 Alek Wek, Sunniva Vaatevik, Ina Jensen, Radhika Nair
 również prezentowały kolekcję na jesień - zima 2017/2018. 
Pokaz rozpoczęła Eliza Douglas. 






*
Demma Gvasalia z okazji 100 lecia domu mody Balenciaga zaprojektował
9 sukni coture, które okazały się niesamowitym hitem!
Projektant zaczerpnął inspiracji z portfolio samego Cristobala Balenciagi
 z lat 50-tych  XX w.
Możemy śmiało rzec, że ta kolekcja powstała w hołdzie dla założyciela domu mody
BALENCIAGA 









*

Patrząc na całą kolekcję, która została nam zaprezentowana przez Demma Gvasalia możemy zwrócić uwagę na to, że ma ona wiele połączeń z życiem codziennym. Spódnice które mają fakturę oraz wzór dywaników samochodowych,
 czy bluza,która została wykonana z materiału, który jest przeznaczony na ubrania dla sportowców wskazuje na miejskość tych rzeczy.
Suknie, które zostały zaprezentowane na 100 - lecie pierwszej kolekcji zasługują
 na oklaski, mi najbardziej przypadła do gustu czarna suknia, która była połączona
 z rajstopowymi obcasami w kolorze limonkowym! Ja osobiście oprócz
tej jednej sukienki nie założyłabym już żadnej nie przepadam za grochami,
czy za kolorem fuksjowym, i też sądzę, że nie pasowałyby te stroje do mojej figury, ahh
*

A kim był sam założyciel domu mody Balenciaga, Cristobal Balenciaga?
Pochodził z Hiszpanii, i był z zawodu fryzjerem, swoją karierę rozpoczął
w San Sebastian otwierając swój pierwszy butik, gdzie w wyniku wojny został przeniesiony do Paryża, i pozwoliłu mu to na rozkwit marki.
Cristobal był jednym z nielicznych projektantów mody, które własnoręcznie czesał modelki podczas pokazów, oraz uzupełniał stroje, by przedstawiały w stu procentach jego zamysł, co do kolekcji. Cristobal w świecie mody jest uważany
jako transformator kobiecej sylwetki. Prywatnie był osobą realizującą własne marzenia, miłą, ciepłą i przyjazną, oraz ambitną jednocześnie nie zapominającą
 o dobru innych. 


*

Komentarze

  1. Ciekawy pokaz mody, ja raczej za modą z pokazów nie przepadam :P
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście pokazy mody traktuję jako raczej artystyczny przekaz. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam się, że bardzo rzadko śledzę pokazu modowę, ale widzę projektant powyradza ponownie kolorowe rajstopy, tylko w innej wersji
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post ;D
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post dear. I really like the way your blog looks.
    I followed you and I hope that you'll follow me too.

    www.ccaammblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Balenciaga ma na prawdę oryginalną "osobowość"

    OdpowiedzUsuń
  7. cholernie podoba mi sie ta kolekcja! bez najmniejszego problemu moglabym wszysciutko przygarnac

    nowy post <3
    https://justemsi.blogspot.com/2017/09/glantier.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful post , Dear ♡ xoxo
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać, że ja w modzie nie jestem w ogóle zorientowana :D
    Ostatnie buty - delikatny koszmarek :D Ale wiem, że są osoby, które się tym pasjonują i "siedzą" w tym, tak jak ja w kosmetykach ;)
    Pozdrawiam! :*
    Bizarre Case by Carol

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne kreacje! Bardzo lubię projekty Balenciagi, jednak Alexander McQueen pozostaje moim faworytem :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie! Niedawno pojawił się przepis na dietetyczne, bezcukrowe śniadanie (m.in. kruche ciasteczka!), a dzisiaj jesienna stylizacja :)
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale te pokazy mody totalnie mi sie nie podobają. Te ciuchy są jak z kosmosu!!
    Nasz blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

summer2k17

Taco Hemingway
*
Od zawsze żałowałam, że nie urodziłam się w latach 90, kiedy każdy stawiał swoje pierwsze kroki z telefonem czy internetem. Moda była czymś w rodzaju wyrażania siebie, a każdy nie był sztucznym wytworem tego co dyskonty odzieżowe chcą sprzedać, kiedy każdy dotrzymywał słowa odnośnie spotkania, nie było telefonu, i nie można było zmienić umówionej godziny, i każdy musiał się wyrobić, kiedy to papierowa książka przeważała, a ebooki były czymś obcym, bo tego nie było. Kochałam modę lat 90, tak samo jak filmy, czy muzykę. Każdy z nas zna, lub kojarzy serial Beverly Hills 90210 czy Power Rangers, lub filmy takie jak Młode Wilki(największa miłość) czy Psy, niestety nasze pokolenie oglądało już tylko i wyłącznie powtórki, to teraz mam wrażenie, że właśnie tę przeszłość czuję teraz. Trochę przytłoczyła mnie nagonka na lata 90, i już nie inspiruję się nimi tak jak kiedyś, a wy jakie macie podejście do tego "trendu"? 















Dziękuję Marta Gruszczyńska - Fotografia
*
blouse…

seasonal fasion wiosna 2017

m
'Teraz nie pora myśleć o tym, czego Ci brak. Lepiej pomyśl, co możesz zrobić z tym, co masz'
Ernest Hemingway 
*
W momencie, gdy zmieniła się pora roku liczyłam na to, że pogoda też zagości w moim mieście na stałe. Często są dni kiedy mogę rzucić kurtkę do szafy, i o niej zapomnieć, jednak jest więcej dni, gdy muszę założyć ciepłą kurtkę, i bluzę, i nie mogę zapomnieć o parasolu wychodząc na dwór. Każdy z nas liczył na dobrą pogodę, jednak mam nadzieję, że maj, będzie pięknym miesiącem pod względem pogody jak i też innych rzeczy, i wydarzeń! w maju kończę 20 lat, i będzie to dla mnie przełomowy moment, i w pełni muszę się zgodzić ze stwierdzeniem moich znajomych i rodziny, którzy przy składaniu życzeń urodzinowych z okazji  osiemnastki mówili mi, że czas po 18 jeszcze szybciej mija, i niestety, zgadzam się z tym. Doskonale pamiętam dzień przed moimi 18stymi urodzinami, jak i sam ten dzień, i okres, gdy obchodziłam tę święto, i nie wierzę, że za ponad miesiąc będę obchodzić j…

Hello

muzyka

"Świat jest taki, jakim Ty go widzisz, więc spójrz na niego inaczej, a twoje życie się zmieni."











Troszkę się zmieniło, prawda? Zniknęły stare posty, wygląd jest inny, nawet nazwa uległa zmianie, bardziej identyfikuję się z "golawskarolina" niż z karolinaaag. Muszę przyznać, że początek roku był dla mnie przełomowym okresem, W pewnym momencie myślałam, że już na dobre skończyłam z blogowaniem, jednak to nie wychodzi z krwi, już kilkanaście tygodni temu pojawiła mi się myśl " a może jednak warto tu wrócić?", a więc jestem!









Dziękuję weheartite za zdjęcia!
facebookinstagram