Przejdź do głównej zawartości

MEDICINE



*

Hej wszystkim, dzisiaj przygotowałam kolejny post o sieciówce. 
Od jakiegoś czasu coraz częściej w centrach handlowych, czy gdzieś w miastach zaczęły pojawiać się sklepy o nazwie Medicine, czy tylko mnie zaczęło zastanawiać, co to za marka, i skąd się wzięła? 

*

Zapewne wszyscy kojarzymy markę Reporter, 
w moim mieście były chyba dwa takie sklepy, jeszcze jak byłam malutkim dzieckiem,
 i wtedy, ten skelp, bo nie marka (nie wiedziałam co to znaczy),
zawsze kojarzyła mi się z ubraniami dla starszych osób 
(no tak, 5 latka i jej wyobrażenia, hah), które już nie chodzą do mojej szkoły, 
czy z rodzicami za rączkę, są wyżsi, i wyglądają inaczej, hah. 


*

Najlepszy rok tej marki przypadł na 2007, gdzie gwałtownie weszła na szczyt, asortyment przypadł najbardziej do gustu wśród młodzieży.
 Reporter też zaprezentował swoje nowe logo,
 oraz renowację jakie przeszły wszystkie sklepy.

Marka tak samo szybko zaliczyła zjazd i bankructwo już w 2009 rok.

*

 Warto też wspomnieć, że marka report była też przeznaczona 
dla tych najmłodszych, miała swoje sklepy w różnych miastach,
 w Polsce pod nazwą Young Reporter.
 Nie wiem, czy dobrze kojarzę, ale nawet w moim mieście jeszcze jest sklep young reporter, próbowałam znaleźć informacje, dlaczego właśnie young reporter 
nie został wycofany,lub nie zmienił nazwy, jednak niestety nic nie znalazłam. 
Może ktoś z was wie, skąd ta zależność?


*

Firma Reporter została utworzona w 1994 roku
lecz dopiero 9 lat później, w 2003 roku został utworzony
 pierwszy sklep Reporter w Sanoku, a potem, można rzec efektem domino, firma otworzyła dużo więcej sklepów stacjonarnych w innych miastach, w Polsce.
 Na samym początku wspomniałam, że dziś zajmę się marką Medicine, 
a opisałam już początki Reportera, mhm. 
W 2013 roku marka Reporter po ogłoszonej 4 lata wcześniej upadłości i po tym jak została wykupiona przez Skyline, przekształciła się w markę MEDICINE 

*

Z ciekawości weszłam na stronę internetową sieciówki, 
chciałam zobaczyć opis tej marki, a więc 

"MEDICINE EVERYDAY THERAPY
Oryginalne, elektryzujące, indywidualne. Takie są ubrania naszej marki. Projektowane przy współpracy z młodymi twórcami, w zgodzie z najnowszymi trendami i niezgodzie na rutynę. Lubimy różnorodność i autorskie rozwiązania. "

Oczywiście moja ciekawość nie zna granic, i poszłam do sklepu stacjonarnego, 
by zobaczyć, czy faktycznie jest tak jak twórca nam zapewnia.
 Mam bardzo mieszane uczucia. Jakość ubrań, według mnie jest dość słaba, dotykałam dużo ubrań, dodatków, w celu wybrania jakiegoś zestawu,
 i materiał, z jakiego te rzeczy były wykonane nie były adekwatne do ceny, materiał, był sztuczny tzw. poliester. Przerzuciłam całą szafę z ubraniami w celu znalezienia czegoś z tego sklepu, jednak nie znalazłam NIC, więc nie wypowiem się na temat jakości. Może wy coś macie, lubicie, i chcecie się z nami podzielić w komentarzach? Zapraszam do dyskusji!

 

*

Niestety NIC nie wybrałam do przymierzenia, nie podobał mi się materiał, 
cena nie była adekwatna do jakości, oraz same ubrania nie przemawiały do mnie, 
były ładne, ale nie miały w sobie "tego czegoś", jak dla mnie typowe szmatki, dostępne w większości sklepów, bez wyrazu, niczym się nie wyróżniając.  
Nie zgodzę się z tym, o czym zapewniał nas producent, nie są to oryginalne, 
może minimalne zgodne z najnowszymi trendami,ale nie taki, był zamysł marki. 

*

Ja tej marce mówię NIE, a wy? 

*


Komentarze

  1. Często jest tak, że materiał ubrań z sieciówek pozostawia wiele do życzenia ;/ A szkoda.

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, so interesting shop, these items look amazing, so interesting and wonderuful! Great, lovely post.

    Visit my blog, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nigdy nie miałam ochoty tam zajrzeć, nie wiem czemu. Po tym wpisie na pewno to się nie zmieni :D
    www.olimarcinkiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sieciówka jak seciówka, czasem znajdę tam coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi! Great post and i love your photos!
    I just discovered your blog and I keep following it, would you follow me back?
    http://serendipia-aazul.blogspot.com.es/

    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej marce :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post. I followed you and I hope that you'll follow me to.

    www.ccaammblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tej marce.
    https://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. waoo shop is looks nice items looks amazing well love this... :)
    https://wpthemesfree.website wp best

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

summer2k17

Taco Hemingway
*
Od zawsze żałowałam, że nie urodziłam się w latach 90, kiedy każdy stawiał swoje pierwsze kroki z telefonem czy internetem. Moda była czymś w rodzaju wyrażania siebie, a każdy nie był sztucznym wytworem tego co dyskonty odzieżowe chcą sprzedać, kiedy każdy dotrzymywał słowa odnośnie spotkania, nie było telefonu, i nie można było zmienić umówionej godziny, i każdy musiał się wyrobić, kiedy to papierowa książka przeważała, a ebooki były czymś obcym, bo tego nie było. Kochałam modę lat 90, tak samo jak filmy, czy muzykę. Każdy z nas zna, lub kojarzy serial Beverly Hills 90210 czy Power Rangers, lub filmy takie jak Młode Wilki(największa miłość) czy Psy, niestety nasze pokolenie oglądało już tylko i wyłącznie powtórki, to teraz mam wrażenie, że właśnie tę przeszłość czuję teraz. Trochę przytłoczyła mnie nagonka na lata 90, i już nie inspiruję się nimi tak jak kiedyś, a wy jakie macie podejście do tego "trendu"? 















Dziękuję Marta Gruszczyńska - Fotografia
*
blouse…

seasonal fasion wiosna 2017

m
'Teraz nie pora myśleć o tym, czego Ci brak. Lepiej pomyśl, co możesz zrobić z tym, co masz'
Ernest Hemingway 
*
W momencie, gdy zmieniła się pora roku liczyłam na to, że pogoda też zagości w moim mieście na stałe. Często są dni kiedy mogę rzucić kurtkę do szafy, i o niej zapomnieć, jednak jest więcej dni, gdy muszę założyć ciepłą kurtkę, i bluzę, i nie mogę zapomnieć o parasolu wychodząc na dwór. Każdy z nas liczył na dobrą pogodę, jednak mam nadzieję, że maj, będzie pięknym miesiącem pod względem pogody jak i też innych rzeczy, i wydarzeń! w maju kończę 20 lat, i będzie to dla mnie przełomowy moment, i w pełni muszę się zgodzić ze stwierdzeniem moich znajomych i rodziny, którzy przy składaniu życzeń urodzinowych z okazji  osiemnastki mówili mi, że czas po 18 jeszcze szybciej mija, i niestety, zgadzam się z tym. Doskonale pamiętam dzień przed moimi 18stymi urodzinami, jak i sam ten dzień, i okres, gdy obchodziłam tę święto, i nie wierzę, że za ponad miesiąc będę obchodzić j…

Hello

muzyka

"Świat jest taki, jakim Ty go widzisz, więc spójrz na niego inaczej, a twoje życie się zmieni."











Troszkę się zmieniło, prawda? Zniknęły stare posty, wygląd jest inny, nawet nazwa uległa zmianie, bardziej identyfikuję się z "golawskarolina" niż z karolinaaag. Muszę przyznać, że początek roku był dla mnie przełomowym okresem, W pewnym momencie myślałam, że już na dobre skończyłam z blogowaniem, jednak to nie wychodzi z krwi, już kilkanaście tygodni temu pojawiła mi się myśl " a może jednak warto tu wrócić?", a więc jestem!









Dziękuję weheartite za zdjęcia!
facebookinstagram