BACK TO U



*

Hej wam, dzisiaj przygotowałam post ze stylizacją, już niestety jesienną, od jakiegoś czasu szykuję się na tę porę roku, ze smutkiem patrzę na zdjęcia,
 gdzie było tak ciepło, i tyle się działo! a jak u was, panuje już nastrój jesienny?

*


Czym jest dla was przyjaźń? Dla wielu z nas może być czymś naturalnym,
 lub po prostu być, bez zastanowienia. Wspomniałam wam już, że ludzie w naszym życiu grają epizody, myślę, że z przyjaciółmi jest tak samo, jednak chwilowe sytuacje doprowadzają do tego, że ktoś kto był kimś kogo poznaliśmy przypadkowo,
 staje się dość ważną częścią siebie.Warto docenić ludzi jakich ma się wokół siebie, 
i uważać na fałszywych przyjaciół, którzy czekają na nasze potknięcie, 
i którzy czerpią korzyści ze znajomości z nami. Przyjaciel to ktoś taki jak osoba, 
którą obdarzymy miłością, pierwszą "dziecinną" miłością, to ktoś, kogo zapamiętamy na całe życie, mimo, że często te drogi się rozchodzą. Myślę, że prawdziwa relacja przetrwa różne dziwne sytuacje, i po kilkunastu tygodniach, miesiącach,
 czy nawet latach wszystko wróci do początkowego stanu.
 Prawdziwa przyjaźń, jak i miłość przetrwa raczej wszystko, jak uważacie?

*











*

Dziś, odniosłam się do przyjaźni i miłości. Uważam, że w życiu każdego człowieka trafi się taki jeden, prawdziwy przyjaciel, jak i taka jedyna miłość, 
która będzie w stanie zmienić wszystko, 
ale na ten temat może się wypowiem kiedyś, w przyszłości!
A wy, macie takiego przyjaciela?  Mi życie cały czas pokazuje na kogo mogę liczyć,
i chyba wiem, z kim "na starość" będę wspominała swoją młodość i pić wino. 

*

19 komentarzy:

  1. Super wyglądasz :D kapelusz mi się podoba :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zegarek! https://jelonkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kapelusz!!! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie już też bardziej jesiennie. Świetnie wyglądasz! Ostatnio zawiodłam się na pewnej osobie, ale wiem, że na prawdziwych przyjaciołach mogę polegać, tamta osoba najwyraźniej nie była prawdziwa.
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. What an absolutely lovely outfit! You look really really beautiful!
    I'd love it if you visited my latest post and helped me choose a bag:
    http://www.ingridhughes.com

    xx
    Ingrid

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie się ten zestaw prezentuję :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna jesienna stylizacja :) świetne futerko, a w kapeluszu jest Ci bardzo do twarzy ;) a przyjaźń... cóż, życie jest różne, ale wydaje mi się, że ta prawdziwa przetrwa wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeeju, kocham tę pisoenkę ♥

    Ja spotkałam w swoim życiu zarówno prawdziwych i szczerych przyjaciół jak i również tych fałszywych. Ale myślę, że każdy gra w naszym życiu jakąś rolę, bo dzięki niezbyt przychylnym nam osobom możemy się też wielu nauczyć i ja nigdy nie żałuję żadnej znajomości :)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL



    instagram

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie to ciagle pada i wieje ;/ mam nadzieje, ze pogoda jakos sie poprawi :(

    https://justemsi.blogspot.com/2017/09/sweet-dreams.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji :) Klimat zdjęć również mi się podoba ^^
    Muszę przyznać, że już tęsknię za upałami, których było u mnie mało :(
    Rzeczywiście ludzie tworzą pewne epizody w naszym życiu i są częścią naszego życiowego scenariusza. Prawdziwa przyjaźń, owszem, może przetrwać wszystko. Lecz zależy też od powagi sytuacji i krzywdy jaką druga osoba nam wyrządziła. Nie wszystko potrafimy wybaczać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, nie wszystko potrafimy wybaczyć, jednak myślę, że po pewnym czasie każda krzywda przestaje boleć... ;)

      Usuń
  11. Cudowne zdjęcia, jestem zakochana w tej stylizacji, a moje serce skradł kapelusz!
    Pozdrawiam
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. kocyki, świeczki, ciepłe swetry i kurtki - tak u mnie już zdecydowanie panuje ten jesienny klimat
    śliczne zdjęcia

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  13. Każda osoba i każde zdarzenie jest w naszym życiu 'po coś'. Każda znajomość wiele pokazuje, uczy, pozwala przeżyć cudowne chwile jak i te gorsze, pouczające
    Świetna stylizacja
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz,
    Moim najlepszym przyjacielem jest mój chłopak! :D
    Obserwuję,

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/09/inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń