Przejdź do głównej zawartości

seasonal fasion lato 2017




*

Kocham maj, jest to najpiękniejszy miesiąc w roku, wszystko budzi się do życia, i mam nadzieję, ze pogoda w tym roku nie zakłóci tego porządku, i ciepełko zagości na dobre. Od dłuższego czasu przygotowywałam się do wiosny, i gotowa, pełna zapału, pozytywnego nastawienia na nią czekam, a jak jest u was? Moja majówka wygląda tak, że deszcz i mroźny wiatr mnie nie opuszczają,ale nie ma co dalej narzekać na tę pogodę. Za równe 3 tygodnie będę obchodzić urodziny, ahh, zaczęłam robić takie małe podsumowanie, i muszę stwierdzić, że jest to dziwne uczucie wkraczając w nowy etap w życiu, chociaż niejedni twierdzą, że zamiana "kodu" na 2 z przodu wiele nie zmienia, jednak... mam wrażenie, że dla mnie coś ulegnie zmianie, a jak będzie? zobaczymy! A gdzie druga część inspiracji wiosennych? 
*

Koronki, koronki, i jeszcze raz koronki, szczególnie zakochałam się w koronkowych stanikach, czy też ozdobnych ramiączkach do nich. Mogę rzec, że jest istne zatrzęsienie, ja szczególnie upodobałam sobie ramiączka od promees, na moim instagramie możecie zobaczycie, które wzory wybrałam dla siebie. Uwielbiam wybierać koronkowe staniki do bluzek, bluz gdzie subtelnie "coś" wystaje. 


















*

Czy tylko mi tak bardzo spodobał się kolor pudrowego różu na włosach, że aż planuje się przefarbować? Tak! kocham eksperymentować z włosami, jeśli jest ktoś ze mną od początku blogu to zapewne pamięta wpis o włosach, i moją małą historię. Od tamtej pory zmieniło się tyle, że już nie jestem brunetką, a ciemną blondynką, ale myślę, że to już kwestia czasu! Kto już się odważył na zmianę koloru włosów? Czy jednak czekacie na wakacje, i wolicie nie eksperymentować w roku szkolnym? I jaki kolor planujecie wybrać/wybraliście?



*

Każda z nas uwielbia sukienki, ja w tym roku stawiam na te klasyczne, dopasowane, ale i też tiulowe, uwielbiam sukienki! są bardzo kobiece! Każda z nas ma,lub powinna mieć "małą czarną", nie ma bardziej klasycznej sukienki od niej, jednak mało kto wie, że jej początków nie można zaliczyć do tych pozytywnych wydarzeń, kobiety zaczęły je nosić na skutek straty bliskich osób podczas I wojny światowej, czy też chorobą, tzw "hiszpanką". Kilka lat później Coco Chanel wprowadziła ją do swojego domu mody,i do dziś podobne projekty tych sukienek możemy kupić już za kilkanaście złoty! Tak jak wcześniej wspomniałam pokochałam sukienki tiulowe, są eleganckie i tzw "balowe", niestety nie każda z nas może nosić taki typ sukienki, jednak te, które mogą to powinny!  









*

Udanej majówki! 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

summer2k17

Taco Hemingway
*
Od zawsze żałowałam, że nie urodziłam się w latach 90, kiedy każdy stawiał swoje pierwsze kroki z telefonem czy internetem. Moda była czymś w rodzaju wyrażania siebie, a każdy nie był sztucznym wytworem tego co dyskonty odzieżowe chcą sprzedać, kiedy każdy dotrzymywał słowa odnośnie spotkania, nie było telefonu, i nie można było zmienić umówionej godziny, i każdy musiał się wyrobić, kiedy to papierowa książka przeważała, a ebooki były czymś obcym, bo tego nie było. Kochałam modę lat 90, tak samo jak filmy, czy muzykę. Każdy z nas zna, lub kojarzy serial Beverly Hills 90210 czy Power Rangers, lub filmy takie jak Młode Wilki(największa miłość) czy Psy, niestety nasze pokolenie oglądało już tylko i wyłącznie powtórki, to teraz mam wrażenie, że właśnie tę przeszłość czuję teraz. Trochę przytłoczyła mnie nagonka na lata 90, i już nie inspiruję się nimi tak jak kiedyś, a wy jakie macie podejście do tego "trendu"? 















Dziękuję Marta Gruszczyńska - Fotografia
*
blouse…

seasonal fasion wiosna 2017

m
'Teraz nie pora myśleć o tym, czego Ci brak. Lepiej pomyśl, co możesz zrobić z tym, co masz'
Ernest Hemingway 
*
W momencie, gdy zmieniła się pora roku liczyłam na to, że pogoda też zagości w moim mieście na stałe. Często są dni kiedy mogę rzucić kurtkę do szafy, i o niej zapomnieć, jednak jest więcej dni, gdy muszę założyć ciepłą kurtkę, i bluzę, i nie mogę zapomnieć o parasolu wychodząc na dwór. Każdy z nas liczył na dobrą pogodę, jednak mam nadzieję, że maj, będzie pięknym miesiącem pod względem pogody jak i też innych rzeczy, i wydarzeń! w maju kończę 20 lat, i będzie to dla mnie przełomowy moment, i w pełni muszę się zgodzić ze stwierdzeniem moich znajomych i rodziny, którzy przy składaniu życzeń urodzinowych z okazji  osiemnastki mówili mi, że czas po 18 jeszcze szybciej mija, i niestety, zgadzam się z tym. Doskonale pamiętam dzień przed moimi 18stymi urodzinami, jak i sam ten dzień, i okres, gdy obchodziłam tę święto, i nie wierzę, że za ponad miesiąc będę obchodzić j…

Hello

muzyka

"Świat jest taki, jakim Ty go widzisz, więc spójrz na niego inaczej, a twoje życie się zmieni."











Troszkę się zmieniło, prawda? Zniknęły stare posty, wygląd jest inny, nawet nazwa uległa zmianie, bardziej identyfikuję się z "golawskarolina" niż z karolinaaag. Muszę przyznać, że początek roku był dla mnie przełomowym okresem, W pewnym momencie myślałam, że już na dobre skończyłam z blogowaniem, jednak to nie wychodzi z krwi, już kilkanaście tygodni temu pojawiła mi się myśl " a może jednak warto tu wrócić?", a więc jestem!









Dziękuję weheartite za zdjęcia!
facebookinstagram