Przejdź do głównej zawartości

inspirade and to be inspired


m
'Teraz nie pora myśleć o tym, czego Ci brak. Lepiej pomyśl, co możesz zrobić z tym, co masz'
Ernest Hemingway 

*

W momencie, gdy zmieniła się pora roku liczyłam na to, że pogoda też zagości w moim mieście na stałe. Często są dni kiedy mogę rzucić kurtkę do szafy, i o niej zapomnieć, jednak jest więcej dni, gdy muszę założyć ciepłą kurtkę, i bluzę, i nie mogę zapomnieć o parasolu wychodząc na dwór. Każdy z nas liczył na dobrą pogodę, jednak mam nadzieję, że maj, będzie pięknym miesiącem pod względem pogody jak i też innych rzeczy, i wydarzeń! w maju kończę 20 lat, i będzie to dla mnie przełomowy moment, i w pełni muszę się zgodzić ze stwierdzeniem moich znajomych i rodziny, którzy przy składaniu życzeń urodzinowych z okazji  osiemnastki mówili mi, że czas po 18 jeszcze szybciej mija, i niestety, zgadzam się z tym. Doskonale pamiętam dzień przed moimi 18stymi urodzinami, jak i sam ten dzień, i okres, gdy obchodziłam tę święto, i nie wierzę, że za ponad miesiąc będę obchodzić już 20 urodziny.

*

Stęskniłam się za przygotowywaniem postów z inspiracjami, kochałam je robić, a jeszcze bardziej czytać pozytywne komentarze to, że przypadło wam coś do gustu. Wróciłam już na dobre, nigdzie się nie wybieram, planuję dodawać posty regularnie, a inspiracje będą pojawiać się jeszcze częściej niż na "poprzednim" blogu. 


*

Z czym kojarzą wam się kabaretki? Tak, zapewne wiele osób odpowiedziało sobie, że z kiczem, tandetą, lub z kobietami "lekkich" obyczajów. Mało kto z nas wie, że zostały one wyprodukowane właśnie dla takich kobiet w XIX, we Francji, trend noszenia takich rajstop, czy skarpetek wraca cyklicznie do mody, jedni kochają i nienawidzą. A jakie jest wasze zdanie? Możemy dziękować Marylin Monroe za to, że była jedną z nielicznych gwiazd, która je nosiła i rozsławiła. Królowe współczesnej muzyki: Madonna, Rihanna,Britney Spears czy Ariana Grande też pokochały ten styl. Zakładacie, kochacie, czy raczej nienawidzicie?





Mam wrażenie, że falbanki zawładnęły modą, bluzki, spódnice.. oby były one większe, i było ich więcej. Dzisiaj skupiam się na bluzkach z falbankami. Istne zatrzęsienie, zakochałam się w tym trendzie, jest on bardzo dziewczęcy i inny. Całe szczęście, że moje ramiona są wąskie, więc mogę pozwolić sobie na taki typ bluzki. Dolce& Gabbana w tym sezonie postawili na wzór lolity, przerysowane i pastelowe falbany, które eksponowały sylwetkę. Ja zakochałam się w tych "stonowanych" wzorach. A wam, który rodzaj przypadł najbardziej do gustu? 










*

Jest tu jakaś miłośniczka butów? w tym sezonie pokochałam te, które są kolorowe, lekkie buty są połączone z czymś ciężkim, i na odwrót, ciężkie buty mają dodatek czegoś lekkiego. Wyróżnię tu buty typu adidas, do których do sznurówek są dołączone pompony, jest to świetne połączenie, jednak nie każdy odważy się założyć takie buty, a wy, założylibyście? Sandałki, na obcasie, czy na płaskiej podeszwie połączone z delikatnymi kwiatami mogą świetnie dopełnić całą stylizację. Nieziemskie są też buty sportowe, które zamiast klasycznych sznurówek mają wstążkę, nieprawdaż? 








*

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hello

muzyka

"Świat jest taki, jakim Ty go widzisz, więc spójrz na niego inaczej, a twoje życie się zmieni."











Troszkę się zmieniło, prawda? Zniknęły stare posty, wygląd jest inny, nawet nazwa uległa zmianie, bardziej identyfikuję się z "golawskarolina" niż z karolinaaag. Muszę przyznać, że początek roku był dla mnie przełomowym okresem, W pewnym momencie myślałam, że już na dobre skończyłam z blogowaniem, jednak to nie wychodzi z krwi, już kilkanaście tygodni temu pojawiła mi się myśl " a może jednak warto tu wrócić?", a więc jestem!









Dziękuję weheartite za zdjęcia!
facebookinstagram